در جوانی فکر می کردم برای اینکه از پس گرگ بربیایی باید گر

در جوانی فکر می کردم برای اینکه از پس گرگ بربیایی باید گرگ شد،
خیلی طول کشید تا بفهمم درست فکر می کردم


"شمس لنگرودی"
دیدگاه ها (۱۴)

همه فقط با تو همدردی می کنند..ای کاش فقط یک نفر پیدا می شدکس...

:)

از تمام دار دنیا تنها یک چیز دارمدوستت...♥

:)♥

سلام بچه ها ببخشید ولی من مجبورم ویس و پاک کنم واقعا معذرت م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط