وقت نمازه. دوستان خیلی التماس دعا دارم.یا علی

وقت نمازه. دوستان خیلی التماس دعا دارم.یا علی
دیدگاه ها (۳)

شبتون آروم، خیالتون آسوده،یا علی

سلام دوستان .صبحتون به خیر و شادکامی

بخونید حتما آروم میشید

بدون شرح

سلام دوستان با معرفت، ممنون میشم برای حاجت روایی ام یه صلوات...

هرکسی که ندارد عشق تو را.....

التماس دعا دارم از تک تکتون😔🙏🏻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط