#آموزش نقاشی من(^v^)

#آموزش نقاشی من(^v^)
۱-اول سرش رو میکشیم و خط های موهاش و داخل خط های موهاش رو رنگ میزنیم.
۲-چشم هاش،بینیش و دهانش رو میکشیم.
۳-خط کجی برای لباسش میکشیم و پایین لباسش را حالت گودی میکنیم و یک گل وسط لباسش میکشیم.
۴-خط پاهایش را میکشیم و کفش هایش را به صورت مثلث میکشیم.
۵-کشباف سرش را به صورت گردی میکشیم و آستین هایش را به این صورت که میبینید.
۶-موهایش را حالت گیس میکشیم.
۷-دست هایش را میکشیم.
۸-و تمام(^v^)
هر کی کشید عکس بگیره بفرسته.
#سفارشی
دیدگاه ها (۶)

#Taylor

#Taylor

این نقاشی رو خودم کشیدم:-) خوشگله؟؟؟

کپی کنمیخوام حداقل 1000 نفر ب امام حسین سلام بدن اول خودمم ش...

~LIKE THE DAY THAT I MET HIM~~هماننده روزی که او را ملاقات ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط