•یه نفر که بیشتر نیستم، پس چرا اندازهی ده نفر خستهام و
•یه نفر که بیشتر نیستم، پس چرا اندازهی ده نفر خستهام و به اندازهی یه شهر دلگیرم..!🙃
- ۲.۳k
- ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط