....

....
دیدگاه ها (۱)

دوست نداشته باش کسی دیگه هست که دوسم داشته باشه آخه ماهم بی ...

خسته خسته خسته وعاشق مرگ

اینجوری گرم هستن نمیفهمن به وقتش پشیمون میشن غمی نیست

تلاش نکن بنده خدا غمی نیست بزاربره توهم خدایی داری

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط