عاشقت نیستم
عاشقت نیستم
پارت.44
از زبان استاد
بعد از رفتن میدوریا خونه به طرز عجیبی ساکت بود و فقط صدای چکخ کردن اب از سقف و تیک تاک ساعت در جریان بود
گاهی وقت ها با خودم میگفتم که شاید واقعا نباید عاشق اون میشدم ولی همیشه اون دوران زیبا و درهم تنیده شده عاشقی به همراه من هستند. بدون ذره ای دریافت عشق عاشقی کردن واقعا کار سختیه ولی من اینو با جون دل داشتم به قلبم پیوند میدادم
اون منو دوست داشت؟!
دوست داشت که حداقل بااون دوست باشم؟!
نمیدونم... اون رفته و حرف میدوریا هم درسته ولی نمیخوام ادم بده ای باشم که بعد از مرگش همچنان به اشق عاشقی ادامه میده میخوام کسی باشم که به عشقش پایبنده حتی اکه خواستمم نمیتونم دیکه به کسی دیکه دل بدم دلم میخوام از اون بالا منو ببینی و متوجه بشی که بعد از این همه سال من هنوزم عاشقت هستم و میمونم هیچوقت تو رو فراموش نمیکنم... تو بخاطر من مردی منم بخاطر تو مردم تو مردی و مرگت باعث مرگم شد ادم خوش رویی بودی و من عاشق لبخند مهربونت بود راستی اون بچه هم لبخند مهربونی داره دقیقا عین تو گرچه سعی میکنه که کار های بدی کنه ولی همچنان بازم یه بچه هست که کسی بهش نرسیده تنها بوده و اذیت شده در کنار اذیت عاشق هم بوده اون عاشق بوده ولی تو نه این خیلی بده نه؟! نمیدونم.....
پارت.44
از زبان استاد
بعد از رفتن میدوریا خونه به طرز عجیبی ساکت بود و فقط صدای چکخ کردن اب از سقف و تیک تاک ساعت در جریان بود
گاهی وقت ها با خودم میگفتم که شاید واقعا نباید عاشق اون میشدم ولی همیشه اون دوران زیبا و درهم تنیده شده عاشقی به همراه من هستند. بدون ذره ای دریافت عشق عاشقی کردن واقعا کار سختیه ولی من اینو با جون دل داشتم به قلبم پیوند میدادم
اون منو دوست داشت؟!
دوست داشت که حداقل بااون دوست باشم؟!
نمیدونم... اون رفته و حرف میدوریا هم درسته ولی نمیخوام ادم بده ای باشم که بعد از مرگش همچنان به اشق عاشقی ادامه میده میخوام کسی باشم که به عشقش پایبنده حتی اکه خواستمم نمیتونم دیکه به کسی دیکه دل بدم دلم میخوام از اون بالا منو ببینی و متوجه بشی که بعد از این همه سال من هنوزم عاشقت هستم و میمونم هیچوقت تو رو فراموش نمیکنم... تو بخاطر من مردی منم بخاطر تو مردم تو مردی و مرگت باعث مرگم شد ادم خوش رویی بودی و من عاشق لبخند مهربونت بود راستی اون بچه هم لبخند مهربونی داره دقیقا عین تو گرچه سعی میکنه که کار های بدی کنه ولی همچنان بازم یه بچه هست که کسی بهش نرسیده تنها بوده و اذیت شده در کنار اذیت عاشق هم بوده اون عاشق بوده ولی تو نه این خیلی بده نه؟! نمیدونم.....
- ۱۲۰
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط