دو سال پیش روزگار چه زود میگذره :-(

دو سال پیش روزگار چه زود میگذره :-(
دیدگاه ها (۱)

لعنتی سلام مرا به غرورت برسانو به او بگو بهای قامت بلندش تنه...

اگـــْه تُـــو رِفـــْاقَــت رَکـــب خُــوردے نـــْاراحَـــ...

منو لولوم :))

خخخ

میگه روزگار ورق میخوره میگذره....

روزگار میگذره 😓😓😓😢

چقد زمان زود میگذره 1:31 دقیقس پشمام

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط