کاش... این... مال... من بودددددددددددددد

کاش... این... مال... من بودددددددددددددد
تچفعتتیتتیتغلنژایتیثسفمنفیغژزدلغتلکب
دیدگاه ها (۰)

من که موخام برم بهشتخدا های بهشتو بیشتر دوس دارم

نمیدونم چرا ولی از این انیمه بدم میاد 😐😐

بدبختا موقع دیدن این به چوخ رفتن

من مورد سومم (ولی خب کسی منو نمیخواد)

‌  ‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌‌             ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌   𝓡𝚎𝖾ꨲ𝗅𝗌‌ ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط