در ایران باستان از روز نوزدهم تا بیست و ششم اسفند ماه به

در ایران باستان از روز نوزدهم تا بیست و ششم اسفند ماه به مدت هفت روز جشنی با نام "نوروز ِ رودها" برگزار می‌شده است.

در این روزها مردم به کنار رودها، نهرها و چشمه‌ها می‌رفتند و به رقص و پایکوبی می‌پرداختند و گلهای زیبا، گلاب و مواد خوشبوی دیگر را به آب می‌ریختند و بدین وسیله از رودها به‌خاطر دوباره جاری شدن قدردانی می‌نمودند
دیدگاه ها (۲)

#کاریکاتور سهم ما از پیشرفت

دنیا پر شده از ما ترسو ها. دستِ خودمان هم نیست. اینطور تربیت...

در کشور مننام هیچ زنی دریا نیستدریا هزاران سال پیشروسری آبی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط