ولی من خوبم!
ولی من خوبم!
اگر راستش را بخواهید همیشه خوبم
و این تنها عیب من است!
چون آدم نباید همیشه خوب باشد :)🌱'
اگر راستش را بخواهید همیشه خوبم
و این تنها عیب من است!
چون آدم نباید همیشه خوب باشد :)🌱'
- ۳.۸k
- ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط