من نمیخواستم این کارو کنم ولی مجبورم کردی

من نمیخواستم این کارو کنم ولی مجبورم کردی
رفتی بلاکم کردی که دیگه دعوا کش دار نشه پس چرا از همون اول هیت دادی به وونیونگ وقتی حتی تحمل دعوارو نداری؟
تازه رفتی پستای الهه رو گزارش کردی فکر کردی کسی بهت شک نمیکنه
به جای اینکه سرت تو فندوم خودت باشه اومدی با هیت دادن به فیو بقیه بگی فندوم ما خیلی قدرتمنده بعد به ما میگید تاکسیک
romeo2025
دیدگاه ها (۰)

فکر کنم بدونید که این پست مال اکانت قبلیم بوده @harincore من...

𝖧𝗈𝗎𝗌𝖾 𝗈𝖿 𝗆𝖾𝗆𝗈𝗋𝗂𝖾𝗌https://abzarek.ir/service-p/msg/4608353

۹-نه... خجالتم ندید.. فقط یه غذای سادست÷این کجاش ساده؟ مراحل...

درخواستی(چندپارتی)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط