1:من خودم همش عامل بدبختیم تواومدی ازپروفم ناراحتی😅😅
1:من خودم همش عامل بدبختیم تواومدی ازپروفم ناراحتی😅😅
2:خب زودترمیگفتی دیونه 😂خبرشوبهم بده حتما
3:شماعن کی باشی اخه انگل من خودم زورکی میام ومیرم اینجا فکرکنم حالت خوب نبوده حتما🙄خداروزیتوجای دیگه بده عامو
2:خب زودترمیگفتی دیونه 😂خبرشوبهم بده حتما
3:شماعن کی باشی اخه انگل من خودم زورکی میام ومیرم اینجا فکرکنم حالت خوب نبوده حتما🙄خداروزیتوجای دیگه بده عامو
- ۲.۹k
- ۱۳ مهر ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط