بُغض میکنم !

بُغض میکنم !
از ترسِ روزهایے
که سهممان از هم
فقط یڪـــــــ
یادش بخیر ساده باشد !!!
دیدگاه ها (۱)

بچه که بودم فکر میکردم آدمها با چاقو و تفنگ کشته میشنبزرگ که...

پیاده کن از دلتآدمی را که تو را در بست نمیخواهد....!!!!!

یادش بخیر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط