میدونین چی سخته؟
میدونین چی سخته؟
وقتی عاشق یکی میشی و سهم تو نیست وقتی باورش داری و باورت نداره وقتی جلوش پر پر مشی و عین خیالش نیست وقتی تو با اونی ولی اون دلش جز تو با هر کسی هس...:' ( هه مث باور من
وقتی عاشق یکی میشی و سهم تو نیست وقتی باورش داری و باورت نداره وقتی جلوش پر پر مشی و عین خیالش نیست وقتی تو با اونی ولی اون دلش جز تو با هر کسی هس...:' ( هه مث باور من
- ۱.۷k
- ۱۹ اسفند ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط