پول میذاری تو موسسه ورشکست میشه
پول میذاری تو موسسه ورشکست میشه
.
.
میدی به مامانت پس نمیده بهت
پیش خودت نگه میداری خرج میشه
خو پس ما چه غلطی بکنیم ؟
.
.
میدی به مامانت پس نمیده بهت
پیش خودت نگه میداری خرج میشه
خو پس ما چه غلطی بکنیم ؟
- ۲.۲k
- ۰۳ شهریور ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط