الهی باشی و بسیار باشی

الهی باشی و بسیار باشی
به شرط آنکه با ما یار باشی
دیدگاه ها (۳)

باز روز ها گذشتن و رسیدن ب این روز دلم تنگه خیلی تنگه واستون...

ﻻ‌ﻻ‌ ﺑﺨﻮﺍﺏ ﻣﺎﺩﺭ ﻙ ﺑﻲ ﺗﻮ ﺳﺎﻛﺘﻪ ﺩﻧﻴﺎﻭﻟﻲ ﺭﺍﺣﺖ ﺷﺪﻱ ﺍﻧﮕﺎﺭ ﺍﺯﻳﻦ ﺑﻲ...

به شرط اینکه فامیل پایه ای داشته باشی👍🏻😶

از این دزدا لطفاً 🤣🤣🤣

الهی خدا بخواد و تو صاحبشادترین قلب جهان باشی...🌱😊‌

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط