می‌دونم بد قول شدم جدیداً خب ببخشید ولی دیگه این قولم قول

می‌دونم بد قول شدم جدیداً خب ببخشید ولی دیگه این قولم قوله که حتما از فردا حداقل روزی یه پست و میزارم و ببخشید دیروز اصلا نبودم درگیر تولد نیهان بودم:/امروزم که فکر نکنم بتونم باشم ولی خب از فردا سعی میکنم حتما بیام و فعالیت کنم :)))
دیدگاه ها (۷)

قلبم ، من خیلی آرومم 🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲سلام دوستان چطورید ؟

#پست_شکیبورق بزنید

چه قشنگ گفت بچم :))

سلاااااااااام چطورید ؟گفتم فعالتمو شروع میکنم ولی خب شروع نک...

یکی آنفالو کردچرااااااااااااااااا خیلی بد فعالیت میکنم؟ببخشی...

خببب چطور بگم

beautiful love

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط