اعصاب چیست؟

اعصاب چیست؟
چیزیست که هیچ کس ندارد ولی توقع دارند که تو داشته باشی!
توقع چیست؟
چیزیست که همه دارند و تو نباید داشته باشی!!!


من به این جمله شدیدا اعتقاد دارم,چون خییلی برام اتفاق افتاده
دیدگاه ها (۷)

اینو شمال لب ساحل نوشتم

یاحسن,یاحسین علیه السلام

خیلی این جمله به دلــــــــــم نشست ...خدایـــــــــــا ...!...

ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﻓﻬﻤﯿﺪﮮ ﻗﺮﺍﺭ ﻧﯿﺴﺖ ﺑﺎ ﻫﺮ ﺯﻥ ﯾﺎ ﺩﺧــﺘﺮﮮﮐﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺷﺪﮮ ﺑﻪ ﺭﺧ...

این اتفاق برام افتاده:)

حق

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط