هر کسی رفت

هر کسی رفت
از این دل بجهنم اما...
#تُ نباید بروی از دلِ من
میفهمی؟

#مهتاب
دیدگاه ها (۵)

دلم پَر میکشد،برای معجزهِ هایی به نام #تُ ...#تُ💙

✨ 🍂 ✨ 🍂 ✨ ⚡ ️‏بعد از اختراع اسلحه، خطرناک ترین اختراع بشرمحب...

:)

دخترغمگین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط