هر تيمی که ببازه يعنی اينکه بازی رو باخته!

هر تيمی که ببازه يعنی اينکه بازی رو باخته!
- گگللللللللللل ... نه ... نه ... نهههههه! گل نبوووووووود! ... کريم عصباني نشو... کريم نبايد اين کارا رو بکني! .... داور می خواد کارت بده... نه داور کارت نده!/ «ابتداي بازي ايران و کره شمالي»
- تشنه اش شده داره آب میخوره، نوش جان!
- هنوز هم مزه مزه میکنن تا توپو بزنن!
- حالا يک فرصت تلخ برای چلسی!
- باران هم به شدت می وزه!
- وقتی يه بازيکن هندوراس تنه ميزنه، انگار يه درخت تنه ميزنه!
- اسپانيا يه گل زده، داويد ويا هم زده، خيلی قشنگم زده، 5 دقيقه پيشم زده!
- نود ثانيه، از الان بشماريد تا مسابقه تموم شه!

- ساعت 1 بامداد امروزه، نه، امروز نيس. ديگه رفتيم تو فردا پس الان فرداست، ديگه نمي تونيم بگيم امروز، الان 1 بامداده فرداس...
- کسي که ليزر انداخته قطعا توی استاديومه...!
استقلال 1 ... چون يه گل زده ... پرسپوليس صفر چون يه گل نزده...!
ايگواين حمله مي کنه... البته کاکا هستش چون ايگواين 20 دقيقه پيش تعويض شد!
- مسی خيلی بهتر از کريس رونالدو هست، ولي انصافا رونالدو هم چيزی از مسی کمتر نداره
دیدگاه ها (۳)

حضرت عشق ❤️

سانتیاگو برنابئو زیر پوشش سنگین‌ترین برف ۵۰ سال اخیر مادرید

حال همه‌ی ما خوب است اما تو باور نکن ....

عکس خوب ببینید.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط