تنهاییِ یک درختم ...!

تنهاییِ یک درختم ...!
و جز این‌ام هنری نیست ، که آشیانِ تو باشم ...!


#احمد_شاملو
دیدگاه ها (۱)

جمع کنم برم یا زوده هنوز ...؟

مگه نه ...؟

- او نباشد ؟؟!!ادامشو شما برام بنویسین(:🧡

من‌واین‌صَبر؟بنازم‌جِگــرحُوصلـہ‌را…(:!

عاشقانه های شبنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط