میگی خسته ات کردم

میگی خسته ات کردم
میگی میخای دوز شی
باشه عشقم رد شو
نمیخام مجبور شی
میگی بی من خوبی
قلبم رو مبکوبی
برو تا راحت شی
حالا که آشوبی
میگی بیزار شدی
میگی تکرار شدم
من که عشقت بودم
باعث آزار شدم
عاشقی زوری نیس
غربت و دوری نیس
حالا که میخای بری
رسم اینجوری نیس
سرت سلامت گل من
گوشه ای از دل من
از وفاداری دنیا
این شده حاصل من
بهانه هات خیلی کم
تو هم یکی مثل همه
این گذشتن از وجودم
یادگار عشقمه
دیدگاه ها (۱۴)

پدیده فالو یک گرفتگیاین پدیده هر صدسالیک بار اتفاق میفته😂 😂 ...

دل من با خودم غریبه اسباز می موته بی کس خسته میشم از بسبی حو...

از کدوم بو خوشت میاد ؟

روزهای خوب تموم شدناما خاطرهاشون موندگار

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط