#اول#بدبختی

دیدگاه ها (۷)

صبح و ِطلوع شعر و غزل ، ناشتای تویعنی سلام ، زنده شدم با دعـ...

باور بدبختی از خود بدبختی دردناک تر است....

سلام بدبختی:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط