قلب من فقط جای یک نفر

قلب من فقط جای یک نفر
دیدگاه ها (۴۰)

ت

کسی هست صحبت کنیم

یهویی

قدیما قبرها و قلب ها،فقط جای یک نفر بود...قبرها که سه طبقه ش...

قدیما قبرها و قلب ها،فقط جای یک نفر بود...قبرها که سه طبقه ش...

به جای او به قلب من بزن........

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط