کاش یکی باشه!

کاش یکی باشه!
بچگونه دوست داشته باشه....
دیدگاه ها (۱)

من رفتم ،چون تو هیچوقت بهم نگفتی بمون ...💔 🙁

✖ کینه اۍ نیستم ✖ ولے فـــــقـــــــط... بدیا رو مثل خوبیا ...

-پی ام نمیده+پی ام نمیدی-پی ام نمیده!+پی ام نمیدی!-منتظره!+م...

حقیقتا گاهی غصه یه کسایی رو میخورم کهاصلا روحشونم خبر نداره

پست بچگونه:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط