.
.
_🌹_غم و اندوه
اگر هم روزی مثل باران بارید
یا دل شیشهایات از لب پنجره
عشق زمین خورد و شکست
با نگاهت به خداچتر شادی
وا کن و بگو بادل خود که
خداهست
خدا هست هنوز...
🌹🌹🌹
_🌹_غم و اندوه
اگر هم روزی مثل باران بارید
یا دل شیشهایات از لب پنجره
عشق زمین خورد و شکست
با نگاهت به خداچتر شادی
وا کن و بگو بادل خود که
خداهست
خدا هست هنوز...
🌹🌹🌹
- ۱.۲k
- ۰۶ خرداد ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط