این دو تا هم تو زمان کوتاه و کلا باسه تمرین کشیدم

این دو تا هم تو زمان کوتاه و کلا باسه تمرین کشیدم
#نقاشی
دیدگاه ها (۲۰)

🧚‍♀️🌟🌌

👌🌟

فن آرت بی صورتی که از سریال گابلین کشیدم 🚶‍♀️🌟#نقاشی

این نقاشیم با آبرنگه #نقاشی

نقاشی گوجو

زیبا ترین چیزی که تا حالا کشیدم 👍🗿باع کلا چهار دقیقه زمان بر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط