عاجزانه، ملتمسانه من به عنوان برادر کوچیکتون ازتون میخام

عاجزانه، ملتمسانه من به عنوان برادر کوچیکتون ازتون میخام تو این روزا اگه ضرورتی نداره تو خونه بمونید تا زودتر از شر این ویروس راحت شیم و بتونیم کنترلش کنیم 😷❤️
به امید روزهای خوب تو آینده نزدیک..❤️
واسه حال خوب همدیگه دعا کنیم 🤲❤️
. #ایران_عزیزم #تهران #کرونا #ویروس #کروناویروس
دیدگاه ها (۱)

طول عمر کرونا هم از کابل های آیفون بیشتره 😑😅..

#عاشقانه

#Gentlemans_husband#season_Third#part_419لبامو به هم فشار دا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط