ایشالا "دوستت دارم" هاتون توش "ولی" نیاد

ایشالا "دوستت دارم" هاتون توش "ولی" نیاد
اگر هم اومد بشه "ولی دوستت دارم..."💕


‌‌‎‌‌‌‌‌
دیدگاه ها (۱)

خوب کن حالِ شبهایم را..یک شب بخیر خشک و خالی از تومی تواند ک...

وَ طُ چِه میدآنی کِه وُسعَتِ نِگآهَت چِه غُوغآیی بِه پآ میکُ...

ایشالا برا هیچکس پیش نیاد😔😔🐺☆✮〰 〰☆✮🐺

ایشالا واقعا اینجوری بشه😭

ایشالا قسمت منم بشه 🥀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط