یکجا دیگه نمیترسم یکجا تموم میشه

یکجا دیگه نمیترسم یکجا تموم میشه
دیدگاه ها (۰)

یک لطفی کنید انسان نزایین :(نزایین که درد بکشه نزاییین جمع ا...

خدایا خودت جوابشونو بده

مسخره میای فوش میدی که چی خاک تو اون سرت بکنممن نیاز بع جیزی...

- از مرگ نمیترسم کنجکاوم بعدش چی میشه :)

دیگه از مرگ نمیترسم وقتی همه رفیقام با عزیزام رفتن

ههههه دیگه داره تموم میشه😏سوال:مدرسه رو دوست داری؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط