همدلی ازهم زبانی بهتر است

همدلی ازهم زبانی بهتر است
دیدگاه ها (۰)

کجایین آقاجانم 😥

دارین؟؟؟#همدلی

رهایت نمیکنم مگر اینکه مرگ ماراازهم جدا کند:(

کاش ازهم دورنبودیم دلم برات خیلی تنگ شده عزیزدلماخ توکجایی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط