شما ک دگ جای خود داری شوور جان:/

شما ک دگ جای خود داری شوور جان:/
دیدگاه ها (۴۵)

شوور جان تخدا رعایت کن:/بابا توروجون عمت:/قلبم ضعیفه:|

اخخخخ فدا اون موها نارنجیت*-*

کاری دارین تو افقم

مامااااااان بیا ببین بیرون مغازه چی پیدا کردممممXD

چندتاهم ازینا نوش جان ک- 😋

بدترین عادتی ک داری چیه؟

خدا جای داری❤🥰

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط