رفته بودیم ماموریت

رفته بودیم ماموریت
کنار یه ولوو اون بالا بالاها خونه شون بود
مامان و باباشون هم اونطرف تر داد و بیداد میکردن
دیدگاه ها (۳)

فریبا نادریدرد دارد کسی تنهایت بگزارد که به جرم با او بودن ه...

بچه های گروه واتساپ برام فرستادن

جالبه نه؟

این عکس رو امروز عسلويه گرفتم

...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط