🔸 شادی مالکی از سازمان مدیریت پسماند شهرداری گفته: بازدید
🔸 شادی مالکی از سازمان مدیریت پسماند شهرداری گفته: بازدیدهای میدانی حاكی از وجود ۵ تا ۶ هزار سگ بدون صاحب در تهران است.
🔹 بر اساس آمار رسمی «از ابتدای فروردین تا پایان شهریور ۷۸۴ مصدوم ناشی از گازگرفتگی سگ به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند. بیشترین مراجعه با ۱۰۲ نفر مربوط به خراسان رضوی و پس از آن با ۹۸ نفر مربوط به استان تهران و ۸۳ نفر مربوط به استان اصفهان بوده است. در این مدت چهار مرد و یک زن هم جان خود را از دست دادهاند».
🔸 غلامرضا ابدالی، مدیر کل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش، آبان ۱۴۰۲ گفت: «در بعضی از کشورها قوانینی وضع شده که از غذا دادن دستی به سگها ممانعت میکند و برای این کار جریمه بالایی در نظر گرفته شده است. ما هم باید چنین قوانینی را داشته باشیم تا از آسیب سگها به جمعیت حیات وحش و جوامع انسانی جلوگیری شود.»
🔹 مشکل کاملا معلوم است آنقدر که بیبیسی هم نمیتواند از کنارش بگذرد. نهادهای متولی هم معلوماند؛ شهرداری و محیط زیست و...، پس چه چیزی مانع اقدام میشود؟ به حد کافی خسارت و تلفات نداشتیم؟ عرضه جمع کردنش را ندارید؟ یا از طبقه دریده میترسید؟
🔸 حداقل یک جواب به مردم بدهید!
🔹 بر اساس آمار رسمی «از ابتدای فروردین تا پایان شهریور ۷۸۴ مصدوم ناشی از گازگرفتگی سگ به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند. بیشترین مراجعه با ۱۰۲ نفر مربوط به خراسان رضوی و پس از آن با ۹۸ نفر مربوط به استان تهران و ۸۳ نفر مربوط به استان اصفهان بوده است. در این مدت چهار مرد و یک زن هم جان خود را از دست دادهاند».
🔸 غلامرضا ابدالی، مدیر کل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش، آبان ۱۴۰۲ گفت: «در بعضی از کشورها قوانینی وضع شده که از غذا دادن دستی به سگها ممانعت میکند و برای این کار جریمه بالایی در نظر گرفته شده است. ما هم باید چنین قوانینی را داشته باشیم تا از آسیب سگها به جمعیت حیات وحش و جوامع انسانی جلوگیری شود.»
🔹 مشکل کاملا معلوم است آنقدر که بیبیسی هم نمیتواند از کنارش بگذرد. نهادهای متولی هم معلوماند؛ شهرداری و محیط زیست و...، پس چه چیزی مانع اقدام میشود؟ به حد کافی خسارت و تلفات نداشتیم؟ عرضه جمع کردنش را ندارید؟ یا از طبقه دریده میترسید؟
🔸 حداقل یک جواب به مردم بدهید!
- ۸۷۹
- ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط