من خودم

من خودم
5و4و7
رو دوس دارم
شماچی
دیدگاه ها (۲۵)

چی میگی

نفس.................

تورو خدا بگید خیلی برام مهمه

خدا جونمبرای همه چیزت ممنونم برا نعمت هات.....شکرت میکنمولی....

ادیت های خودم اولی به نظرم کاملا حق بود دومی رو خیلی دوس دار...

گوربا رو دوس دارم😍

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط