مرگ برای ما خیلی بهتر لاقل انقدر اذیت نمیشیم والا
مرگ برای ما خیلی بهتر لاقل انقدر اذیت نمیشیم والا
انقدر گریه وعذاب تا کی?
نداشتن امید به آینده تا کی?
تحمل کردن بعضی روز ها گند تا?
فراموش کردن خاطرات تا کی?
انقدر گریه وعذاب تا کی?
نداشتن امید به آینده تا کی?
تحمل کردن بعضی روز ها گند تا?
فراموش کردن خاطرات تا کی?
- ۴۰۶
- ۲۸ بهمن ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط