بشناس مرا

بشناس مرا
حکایتی غمگینم!
دیدگاه ها (۱)

ب بعضیا باس گف:عزیزم دل نیس ک! دلستره واس همه کف میکنه/:

لیاقت نِـیری!تو دیـ هیچ ارزشی نیری برا من😐

منحصر ب تو ترینعادم شهر منم(:

روزامون باهم آبی آسمونی بودتو خواستی بزنی و تیرَش کنی..

بهترین حس دنیا

#حرمله زمانت را#بشناسحرمله زمانت را بشناس....⊰᯽⊱┈──╌🫀╌──┈⊰᯽⊱...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط