نباشی خانه ام سرد است و سرشار از پریشانیست
نباشی خانه ام سرد است و سرشار از پریشانیست
دلم چون عصر جمعه, ساکت و غمگین و بارانیست
نباشی , زندگی یعنی ...جوابش را نمیدانم
نگاهت را مگیر از من,جهانم بی تو زیبا نیست...
دلم چون عصر جمعه, ساکت و غمگین و بارانیست
نباشی , زندگی یعنی ...جوابش را نمیدانم
نگاهت را مگیر از من,جهانم بی تو زیبا نیست...
- ۴۱۴
- ۱۰ آذر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط