کیا ازاین کفشا خوششون میاد؟؟؟

کیا ازاین کفشا خوششون میاد؟؟؟
دستا بالا^؛^
دیدگاه ها (۱۲)

تشخیص بدین چی نوشته؟؟؟

تخمای عید...البته هنوز دونوعشو قاطی کردیم بقیهش مونده.....عی...

خوشملن ...فک کنم یه باردیگه ام گذاشتم...خب چیکا کنم خوشملن

^-^عکس تصویرزمینه گوشیم^-^**عشقققققه همه **خداییش کی لی مین ...

کیا از این ترکیب خوششون میاد ؟؟؟

کیا از کفش پاشنه بلند خوششون میاد ؟؟؟؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط