.

.
بعد از زندگی ام ، سر از دفتر شعرم درآوردند و من حبس کردم همه را با مداد نقاشی ام در دفترم و در را بستم تا بین پوست درختان بمانند ، تا صورت های زیبای روبه رویم را بهتر ببینم و بر بوم آسمان نقاشی کنم .
.
.
خط خطی های نزدیک صبح
دیدگاه ها (۱)

:-(

جیگر دنبال کننده هامو بخورم من

Like or dislike ??

ﺯﻧﺪﮔﯽ "ﻣﻌﻠﻢ ﺍﺳﺖ ." ﺯﻧﺪﮔﯽ " ﺑﻪ ﺗﻮ ﻣﯽ ﺁﻣﻮﺯﺩ ﮐﻪ ﺷﺘﺎﺏ ﻧﮑﻨﯽ .ﻣﯽ ﺁ...

پسر بد(10)

اسم فیک :عشق رویایی +با صدای گنجشکانی که داشتن آواز میخوندن ...

-gambling- -p¹¹-

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط