دستم را که بی هوا میگیری

دستم را که بی هوا میگیری
دلم را هوایی میکنی ...
با تو پرواز ، پر نمیخواهد !!
دیدگاه ها (۱)

مالِ من باش كهبه جز تــــو ..‌‌به کسیحسی ندارم

زیاره_فاطمه_الزهراء_علیها_السلاماَلسَّلامُ عَلَیْكِ یا بِنْت...

همین ڪه هر شبخیالم از ‌تــــــو پُر است؛شڪر میڪنمڪه خدا مرا ...

زمستان است دیگر ،دل زمین به برف گرم استدل من به تو

عاشقانه های شبنم

بد هوایی تو رو کرده دلم

دوستت دارم..دلم میگیره بی تو بی هوا..🤍🤌

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط