الان دوست داشتم توی این جاده بودم و به سفر میرفتم 🫠

الان دوست داشتم توی این جاده بودم و به سفر میرفتم 🫠
دیدگاه ها (۱)

حق به توان هزار😂

وقتی توی روز تعطیل به صبحانه خوردنت اهمیت میدی😋😉

حال من این روزا 😞

من اگر توی فناف بودم دوست داشتم اینا منو به قتل برسونن😀🙏🏼

الان برای من اینا رد شده برای شما مهمه منم اینو خیلی دوست دا...

جاده ی زیبای پاوه به نوسود😍⛈🌱این جاده توی بهار یکی از زیباتر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط