..

..
دیدگاه ها (۴)

...

بیست ویک سال شدم اما ای کاش درهماهن هجده سالگی می ماندم اعتر...

ﺧﺮاﻓﻪ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﻨﺪ ﺑﺎﻧﻮ ! ﻣﮕﺮ ﻣﯽ ﺷﻮد ﻣﺤﺒﺖ دﻟﯿﻞ ِ دوری ﺑﺎﺷﺪ ؟ اﯾﻦ...

یه پسرخوشتیپ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط