حس می‌کنم بد کشیدم ولی خب دوستش هم دارم👍

حس می‌کنم بد کشیدم ولی خب دوستش هم دارم👍
دیدگاه ها (۸)

ارامش علی(به خدا محتوا دیگه ندارم باید منبع پیداکنم ولی نمید...

صرفا جهت اینکه من زندم👍🌚

دارم به کمبود محتوا مواجه میشم🗿💔

داشاق🗣

𝐇𝐨𝐬𝐡𝐢𝐤𝐨/هوشیکوبعضی وقتا هم که شده دوست دارم به ارتی که کشیدم...

ارت/اوسی شیطان کش/شیطان کش/کنی اوسی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط