(Just a game?)

(Just a game?)
Part38

بلاخره سوهو جدا شد و به من نگاه می‌کرد من از خجالت سرمو انداخته بودم پایین

سوهو با خنده گفت
سوهو:خجالت کشیدی؟

+آره

سوهو: فکر نمی‌کردم خجالتی هم باشی

+ساکت شو

سوهو:باشه باشه
خب خانوم خوشگله حالا که دوست دخترمی بیا امروز باهم بریم بیرون

دوست دختر! کلمه ی دوست دختر که شنیدم بدتر دلم خواست آب بشم برم توی زمین

+باشه

سوهو:پس منتظرتم

سرمو بوسید رفت خنده‌ای کردم از بامزه بودنش ولی هنوز باورم نمیشد
من دوست دخترش بودم! و جونگکوک چی؟ نه نباید به اون فکر کنم

از اتاق اومدم بیرون که بام به یه چیزی خورد دست گل بود برش داشتم

این.. دقیقاً از همون دسته‌گلایی بود که جونگکوک برام میاورد

یعنی دیده؟ اصلا دیده باشه بلاخره که میفهمید من با سوهو رفتم تو رابطه

دسته‌گل گزاشتم یه گوشه و رفتم تا به کارا برسم

مایا که در حال کاراش بود ولی جونگکوک بعد از دیدن اون صحنه شکسته بود تمام امیدشو از دست داده بود

اون منتظر بود که مایا برگرده بتونه جبران کنه باز بدستش بیاره ولی باز از دستش داد

با خودش فکر میکرد شاید حقشه اون همه رفتار بدی که با مایا داشت شاید همه ی اینا تقاص اون کاراشه

ولی بازم درد داشت خیلی درد داشت

به خودش بد و بیراه می‌گفت گلدون کنارش شکست همه چیز به هم ریخت

یه گوشه نشست صورتش پر از اشک شده بود هنوزم بغض داشت




#فیک #jungkook #namjoon #jhope #jimin #suga #jin #teahyung #fike #bts
دیدگاه ها (۱۱)

فالوشه🎀 @moon_nova_7

سلام سلام ✨من فیک جونگکوک تموم کردم یه چند پارت دیگه مونده ت...

(Just a game?)Part37(دو هفته بعد)از موقعی که سوهو بهم اعتراف...

(Just a game?)Part36امروزم مثل همیشه سرم با کار گرم بود که س...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط