وای خدافرداکمکم کن بتونم طاقت بیارمم)':

وای خدافرداکمکم کن بتونم طاقت بیارمم)':
دیدگاه ها (۳)

(:

(:):

(:

جییییییییییییییغ فردامیخوام برم دزساعت9صبح^_^جیییییییییییییی...

خدایا کمکم کن بتونم ببخشم وفراموش کنم

بله بله . . من تا جایی که بتونم ولش نمیکنم :)مخاطبـتو تـگ کن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط