ای وووواااایییی دقیقا فکر کردم کنتاکی بس که گشنمه

ای وووواااایییی دقیقا فکر کردم کنتاکی بس که گشنمه
دیدگاه ها (۱۴)

ووووااااییییی چه حالی میده تقلب خخخ

دقیقا

اره مامان جان همین جوری بیست ها رو قطار کردم برات واااالا خخ...

اوهوووووووووووومممممممماستاد خیلی خرییی خخخ

فکر کنم این روده خوک هست. . . . . . . . . . . . . . #خوک #مو...

دقیقا🥲...... خیلی خوب درک کردم:)

تو فقط فکر خودت بودی و بس🤷‍♀️💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط