🍁
🍁
من اسمِ تمام بی قراری هایم را
"عشق" گذاشتم...
و تو تمام بی تفاوتی هایت را
پشتِ یک جمله پنهان کردی
"به نفعِ خودت بود"
من اسمِ تمام بی قراری هایم را
"عشق" گذاشتم...
و تو تمام بی تفاوتی هایت را
پشتِ یک جمله پنهان کردی
"به نفعِ خودت بود"
- ۲۵۵
- ۰۷ آبان ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط