اگه فهمیدین که این متنو باید با چه ریتمی خوند

اگه فهمیدین که این متنو باید با چه ریتمی خوند
سال1399تو مدرسه رو دستم میکشیدم تیغ حالا شدیم اواره از چشامون خون میباره سال 1400 از خونه بیرون زدم یه مست سیگاری چت شدم سال 1401 زدم موهایی که براش میدادم جون بعد یه مدت همه رفیقام بی مرام شدن سال 1402 رسیدم به چشاش ارع اراده کن تا جواب بگیری خیلی ساده برگام شاخ بشی گره میدمت مثل بند کفشم برا ما شاخ نشو همه مدالا گردن ماعه میکشم یه دایره دورت بهت میگم بمون تا صبح تو دایره خودت به به چه شلوغه مثل فستیواله شماها با رفیقاتون میاین جنگ مام میایم جلو با یه نماهنگ
دیدگاه ها (۲)

اومدم بعد نمیدونم چقدر روز ید سایدم هفته یا شایدم ماه🤲🏻📿

داداشم علی فاطمی سالار الغدیر 🗣

ولقعا روح ا تنم میره😞

پس مواظب باش 🥺😉

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط