آدمی غــــــرورش را خیلی زیاد ,

آدمی غــــــرورش را خیلی زیاد ,
شاید بیشتر از تمـام داشتــه هـایــش , دوست
می دارد!
حالا ببین اگر خودش، غـــــــرورش را بـــه خـاطر تــو، نادیده بگیرد ،
چه قدر دوســتت دارد !
و این را بِفهــــــــــــم ، آدمیــــــــــزاد !!!!!
دیدگاه ها (۲)

...

گلوریا هاردی و همسرش

عارفی پرسید : دوست را چون دوستش داری نیازش داری؟یا که چون نی...

...

My dear internetمیدونم وقتی اینو می خونی دیگه خیلی دیر شده و...

چه محتوای فیلم جذابی

عشق اجباری.......پارت ۱۶

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط