آدمی غــــــرورش را خیلی زیاد ,
آدمی غــــــرورش را خیلی زیاد ,
شاید بیشتر از تمـام داشتــه هـایــش , دوست
می دارد!
حالا ببین اگر خودش، غـــــــرورش را بـــه خـاطر تــو، نادیده بگیرد ،
چه قدر دوســتت دارد !
و این را بِفهــــــــــــم ، آدمیــــــــــزاد !!!!!
شاید بیشتر از تمـام داشتــه هـایــش , دوست
می دارد!
حالا ببین اگر خودش، غـــــــرورش را بـــه خـاطر تــو، نادیده بگیرد ،
چه قدر دوســتت دارد !
و این را بِفهــــــــــــم ، آدمیــــــــــزاد !!!!!
- ۴۳۰
- ۰۶ بهمن ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط